Епоха Табачника в освіті: фініш?
Максим Стріха, для УП _ Вівторок, 27 листопада 2012, 14:41
В цій та інших публікаціях багато емоцій з приводу відставки з МОН, яка на мою думку, не має жодного значення. Ніхто ж не збирається змінювати загальну стратегію чи взагалі розробляти і декларувати якусь притомну стратегію.
До речі, відсутність явної і чіткої політики і стратегії в таких галузях, як наука і освіта - маркер того, що насправді реалізується якась стратегія, неприйнятна для суспільства в цілому, а не тільки для опозиційних виборців. Порожні розмови про інновації і суспільство знань за стратегію не сприймаються.
Табачник, звісно, непридатний до жодної посади просто з причини особистісних вад незалежно від будь-яких поглядів (комплекс неповноцінності виражений,наприклад, у любові до медальок - див. історії з "полковником" і невідомо куди зниклими дисертаціями). Але ж справа ніяк не в ньому. Як і не в кількості років середньої освіти. Аргумент "в Європі 12 років" - в стилі культу карго.
Моя пропозиція опозиціонерам - всіма силами (з публічним тролингом включно) добиватись формулювання чіткої стратегії в освіті і аналіз відповідності реальних кроків цій стратегії. Очевидно, що деякі цілі можна реконструювати за практичними кроками (русифікація, впровадження в мізки міфу про радянські здобутки і створення сталих грошових потоків з системи освіти у "правильному" напрямку), але позитивним моментом є те, що вголос їх висловити бояться.
Немає коментарів:
Дописати коментар